Outsourcing informàtic
Servei de outsourcing informàtic, externalitza els serveis informàtics de la teva empresa, optimitza costos i augmenta la qualitat del servei. Descobreix els avantatges de l’externalització informàtica contractant qualsevol dels nostres serveis de manteniment i suport informàtic.
Tria la modalitat que s’adapti més a les necessitats actuals del teu negoci i pressupost.
Plans de manteniment
Contractes de manteniment preventiu sense permanència basats amb una quota mensual de servei amb la qual pots gaudir d’una tarifa plana de suport davant d’incidències presencials o remotes.
T’oferim diferents modalitats de manteniment totalment flexibles i ideades per cobrir les demandes de qualsevol empresa i sector.
Despreocupat per complet de la gestió informàtica i de les telecomunicacions de la teva empresa. Ens fem càrrec de gestionar tot l’inventari, claus d’accés, usuaris, permisos, software, incidències, etc.
Disposa d’un inventari documentat de tots els teus actiu d’informació així com una auditoria inicial del seu estat, fortaleses i deficiències.
Sent que formem part del mateix equip. La nostra estructura i filosofia orientada a l’objectiu ens permet garantir un tracte proper, ràpid i eficaç.
Disposa d’un tècnic amb coneixement de la infraestructura i el negoci que juntament amb tot el nostre equip d’experts t’ajudarà a resoldre qualsevol incidència o repte tecnològic.
Manteniment preventiu basat en accions mensuals i en la monitorització dels actius més importants pel negoci.
Possibilitat de canviar de modalitat de manteniment contractat si les necessitats de suport varien en el temps.
Talonari d’hores
Talonari físic d’hores de suport que s’adquireix per anticipat al seu ús i que ofereix una resposta prioritària davant d’incidències de qualsevol tipologia a un preu molt competitiu.
Els talonaris d’hores són ideals per petites empreses que no disposen de gaires actius a gestionar i que utilitzen de forma molt puntual els talonaris com a resposta a una incidència.
El sistema de talonari permet al client disposar en tot moment del control sobre les hores emprades i les restants.
Suport i Gestió de Projectes IT sota demanda
Suport remot i presencial puntuals d’incidències informàtiques i de telecomunicacions per empreses.
Planifiquem, gestionem i executem projectes IT a mida per a pimes participant en totes les parts del procés amb la més alta professionalitat.
Comparativa serveis outsourcing
Suport sota demanda | Talonaris d’hores | Plans de manteniment | |
Manteniment Responsiu | |||
Temps de resposta prioritari | (Opcional) | ||
Suport remot | |||
Suport presencial | |||
Desplaçaments inclosos | |||
Auditoria inicial Infraestructura | (Opcional) | ||
Tècnic preferent | |||
Manteniment preventiu | |||
Monitorització d’actius crítics | |||
Gestió de l’inventariat i claus | |||
Informe mensual d’actuació | (Opcional) | ||
Equips de substitució | (Opcional) | ||
Servei de Backup remot | (Opcional) | (Opcional) | |
Tarifa plana de suport |